ZLM heeft meest tevreden klanten

ZLM heeft meest tevreden klanten

GOES - Voor de derde keer op rij heeft ZLM verzekeringen de meest tevreden klanten. Dat blijkt uit het Klanttevredenheidsonderzoek 2012 van het Verbond van Verzekeraars.


Het Verbond benaderde klanten van negentien schadeverzekeringsmaatschappijen die het keurmerk 'klantgericht verzekeren' hebben. Dat is een kwaliteitskeurmerk dat staat voor de kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid van een verzekeraar.

Rapportcijfer
Duidelijkheid van de communicatie, persoonlijke service en uitbetalen van schades waren enkele onderwerpen waarover mensen hun mening konden geven. ZLM scoort van alle verzekeraars het hoogste rapportcijfer, namelijk een 8,4. Klanten met een recente schade-uitkering geven ZLM zelfs een 8,6 voor de dienstverlening.

Klantvriendelijk
Ook op klantvriendelijkheid scoort ZLM het hoogst. Van de klanten vindt 95% ZLM klantvriendelijk. Het gemiddelde van alle maatschappijen is 75%.
laatste keer aangepast:
do 04-10-2012, 14:02
regio:
Bevelanden
delen:

Reacties

Nieuwe reactie inzenden

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.

Meer informatie over formaatmogelijkheden