Ouderen klagen steen en been over afspraakcentrale ADRZ

Ouderen klagen steen en been over afspraakcentrale ADRZ
Ouderen klagen steen en been over afspraakcentrale ADRZ © OZ
Admiraal de Ruyterziekenhuis
Admiraal de Ruyterziekenhuis © OZ
ITEM klachten afspraakcentrale ADRZ

Moeizaam per telefoon

GOES - De klachten gaan onder meer over het proberen te maken van een afspraak per telefoon. Het duurt vaak lang voor wordt opgenomen of is doorgeschakeld. Ook worden gesprekken nog al eens ineens afgebroken en wordt de belofte dat wordt teruggebeld niet nagekomen.

Aan de balie: hetzelfde

Aan de balie is de situatie volgens de ouderenbonden niet veel beter. Ook daar lange wachttijden, en er wordt ook geklaagd over het lange duur voor iets is afgehandeld en het feit dat al gemaakte afspraken niet kunnen worden teruggevonden.

'Niet acceptabel'

De gezamenlijke Goese ouderenbonden schrijven in een brandbrief dat ze dat 'niet acceptabel' vinden. Ze willen op korte termijn in gesprek met het ziekenhuis om concrete oplossingen voor het wegnemen van de klachten af te spreken.