Brand in woning Axel, bewoner in veiligheid gebracht

In een appartementencomplex aan de Kanaalkade in Axel woedde dinsdagochtend brand in een woning. Een bewoner is in veiligheid gebracht, meldt de Veiligheidsregio.

Een bewoner die boven de uitgebrande woning woont had rook ingeademd, die is behandeld in een ambulance. De Stichting Salvage was aanwezig om de bewoners te assisteren bij het afhandelen van de schade. De brandweer heeft de beschadigde woning geventileerd en metingen uitgevoerd in andere woningen.

Meer over dit onderwerp:
112 brand Axel
Deel dit artikel:

Reageren