DELTA introduceert nieuw klantensysteem

DELTA komt binnenkort met een nieuw klantsysteem. Het energie- en telecombedrijf gaat het naar eigen zeggen voor de klanten eenvoudiger en overzichtelijker maken. Zo is het oude systeem, MijnDELTA, op de schop gegaan.

DELTA introduceert nieuw klantensysteem (foto: DELTA)

Volgens directeur Ludolf Rasterhoff vinden klanten het fijn om eenvoudig zelf dingen te regelen. "Steeds vaker wordt daar de mobiele telefoon voor gebruikt." Daarom ontwikkelde DELTA een nieuwe online omgeving. Het wordt mogelijk om zelf eenvoudig telecomproducten te kiezen en dit ook weer te wijzigen.

Klanten worden nog persoonlijk geïnformeerd over wat er voor hen wijzigt en vanaf wanneer de wijzigingen in MijnDELTA voor hen persoonlijk zichtbaar zijn.

Facturen

Daarnaast gaat DELTA, vanaf 1 december, ook anders factureren. De telecomdiensten worden nu nog via twee aparte facturen verrekend, dat wordt er straks eentje. De factuur voor de energie blijft dan nog wel apart bestaan. Volgens Delta is dat overzichtelijker.

Meer over dit onderwerp:
DELTA Klantensysteem
Deel dit artikel:

Reageren