Brandweer rukt uit voor rookontwikkeling in kamer zorgcentrum Sint-Maartensdijk

De brandweer is aan het begin van de vanavond uitgerukt voor een brandmelding in zorgcentrum Maartenshof in Sint-Maartensdijk. Enkele bewoners moesten hun kamer verlaten.

De brandweer heeft het pannetje van het vuur gehaald. (foto: Brandweer Sint-Maartensdijk)

Het bleek te gaan om rookontwikkeling die was ontstaan tijdens het koken. De brandweer heeft het pannetje van het vuur gehaald en de kamer geventileerd. De bewoonster is door ambulancepersoneel onderzocht.

Ook in vier andere kamers heeft wat rook gestaan. Zodra de brandweer klaar was met het ventileren van die ruimten konden de bewoners terug naar hun kamer.

Meer over dit onderwerp:
112 Sint-Maartensdijk
Deel dit artikel:

Reageren