Sportwarenhuis Decathlon moet ZEP redden

MIDDELBURG -
Volgens directeur Arnoud van Raak van TCN, dat voor het grootste gedeelte eigenaar van het ZEP is, trekt het
elders jaarlijks ruim 100.000 bezoekers en zijn mensen bereid om 1,5 tot 2 uur te rijden om een bezoek te brengen aan deze winkel. Het park mist volgens TCN niet alleen een goeie trekker op het gebied van retail, maar ook qua entertainment. Dat verklaart het tegenvallende aantal bezoekers. TCN doet er alles aan om de Decathlon eind 2013 open te krijgen.

Music Hall

Publiekstrekker

Het ZEP omvat vier horecazaken, drie grote winkels, een fitnesscentrum, een schoonheidssalon en vijf attracties. Een familiepretpark met het voormalige Miniatuur Walcheren, een overdekte minigolfbaan, een klimpark, een music hall en als nationale publiekstrekker het Nationaal Voetbalmuseum.

Voetbalmuseum

Eerder bleek al dat het voetbalmuseum moeite heeft om het hoofd boven water te houden. Daarom wil het museum nieuwe activiteiten ontwikkelen om meer bezoekers te trekken. Maandag maakt directeur Sven van Rijswijk bekend welke plannen het voetbalmuseum heeft.