Meisje van de Slijterij brengt tweede boek uit

Maandag verschijnt het tweede boek van Petra de Boevere uit Sluis, die bij veel mensen bekend staat als "Het meisje van de Slijterij". "Durf te Doen", heet het boek.

Aan de hand van haar eigen ervaringen laat De Boevere zien hoe je succes kunt bereiken via social media.

Social media
Anders dan andere social media-boeken is "Durf te Doen" opgebouwd als een diner, van aperitief tot pousse café. Met bij elk hoofdstuk een recept, inclusief een mooi wijnadvies van de vinologe.

Slijterij
Petra de Boevere is ondernemer, vinoloog, ervaringsdeskundige op het gebied van social media, columniste en auteur. Ze geeft regelmatig lezingen over de inzet van social media, schrijft columns voor diverse vakbladen en is een van de meest succesvolle Nederlandse zakelijke bloggers met als pseudoniem "Het meisje van de Slijterij". Daarnaast heeft ze een slijterij opgezet via crowd funding, waar geen bank aan te pas is gekomen, maar particuliere geldschieters.