Social media moet publiek naar theater lokken
Het Middelburgs Theater zet social media in om meer publiek naar hun toneelvoorstellingen te trekken
MIDDELBURG -
Het theaterpubliek vergrijst. Kon er vroeger nog publiek getrokken worden door een persbericht naar de krant te sturen, posters in de stad op te hangen en flyers rond te delen, nu moeten er andere kanalen worden aangeboord om jonger publiek te trekken.
Trailer
Voor de premiere van het nieuwe stuk van het Middelburgs Theater 'In wankel evenwicht' is voor het eerst gewerkt met social media. Er is een trailer gemaakt, die op You Tube bekeken kan worden en er zijn vrijkaarten op facebook en twitter verloot.
Premiere
Of de nieuwe strategie om publiek naar het theater te trekken werkt moet nog blijken. De premiere was in ieder geval uitverkocht en dat was lang geleden voor het Minitheater in Middelburg.
Voor de premiere van het nieuwe stuk van het Middelburgs Theater 'In wankel evenwicht' is voor het eerst gewerkt met social media. Er is een trailer gemaakt, die op You Tube bekeken kan worden en er zijn vrijkaarten op facebook en twitter verloot.
Premiere
Of de nieuwe strategie om publiek naar het theater te trekken werkt moet nog blijken. De premiere was in ieder geval uitverkocht en dat was lang geleden voor het Minitheater in Middelburg.